Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

понедељак, 15. септембар 2008.

Nema veze, zezamo se...

Kaze Tomic, tesko je pisati ovo... Svasta... Mogu da pisem pet dana i da se ne umorim... Ali nisam siguran da li znam da ga objavim..! Ja sam inace novi editor ovog bloga i bicu zaduzen za negovo editovanje... Pripadam dugoj lozi Aksentijevica i nosim staro srpsko ( citaj rusko) ime Vladimir... Poreklom sam iz Knica ("United states of Knic") i ponosim se time... Toliko za moje prvo obracanje. Obecavam da cu uskoro poceti i aktivnije da se bavim izbacivanjem sadrzaja vezanih za skolu, a do tada puno pozdrava od mene...

1 коментар:

ТоМЦаа је рекао...

Пет савета за уређивање блога:
(кад си већ ту)
1. Није да намећем, али ако је цео блог на ћирилици, било би лепо да и ти користиш ћирилицу као званично писмо...
2. Кад радиш текст, користи форматирање тако да се текст рашири на целу ширину колоне (то ћу ја подесити у шаблонима, али само упозорење)
3. Од сутра уводимо категорије, о томе ћеш бити обавештен, за класификацију се користе тагови на дну обрасца за постовање
4. Драго ми је што си овде :)
5. Ако желиш, могу ти уделити администраторске привилегије, али мислим да то још увек није пожељно, с обзиром на то да ниси знао ни како се постује

Толико о томе...

Powered By Blogger