Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

петак, 26. септембар 2008.

...а била је тако лепа...

Шта рећи... Знам да са констатацијом да је баш штета што одлази досадашња професорица српског само измишљам топлу воду, али једноставно то морам да напишем. Она је била савршена (у сваком погледу)... Ретко је коју професорицу моје одељење овако лепо прихватило, а мора се рећи и да је ретко која била овако лепа... Велика штета... :( Али живот увек иде даље (јебо га ја, по некад баш пожелим да се зауставим у неком тренутку и ту проведем једну вечност) и увек нам доноси нешто ново.. Ко зна... Можда се Мира поправила. Можда се са дететом у њој пробудила и нека нежност па нас изненади својом добротом... Али, постоји и претња (коју је предочио Фантом) да Мира под утицајем сталног притиска и досађивања које мало дете може да створи постане још гора него што је била... Ја, а вероватно и сви ви, бих желео да буде ово прво, али видећемо... Ех, била је тако лепа... Увек ћу се радо сећати ових месец дана српског језика код одлазеће професорице... Извини Томца што касним, билијар је крив..! И, добар ти је овај ИКУ тест, само ме мрзело да размишљам до краја...

Нема коментара:

Powered By Blogger