Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

уторак, 16. септембар 2008.

Данас... :) (16.09.2008)

Данас је било оно што смо дуго ишчекивали (погађате да је ишчекивање у негативном контексту). Контролна из физике...
Неки су успели, неки нисмо, неки су одрадили све како треба, неки нисмо и тако... Није то, у принципу, било ништа тешко, требало је само мало да се проучи Ајнштајново умовање и то ти је то... Нажалост, неки то нисмо одрадили како треба и онда се сада чешемо по коси... тј. глави.
Е сад. Било је данас још нешто планирано па није било... Било га па није, што каже неки песник чини ми се...
Данас смо имали, поред контролне из физике, још пар ситница. Рецимо, имали смо анализу песме Миодрага Павловића - Научите Пјесан. То је било за домаћи... После сам мало нахваљен у суседном одељењу... Али нема везе... Изненадио сам је позитивно (мислим на професорицу, наравно). Мислим... Имаће она још изненађења, бар што се мене тиче... Ако Бог да, па све стигне пре него се Мира врати... Пффф...
Имали смо и тенденцију да не радимо ништа за време часа биологије. Ту је било приче о генетичком инжењерингу. Што се мене тиче, то није лоше док не дође у погрешне руке. Е, ту нешто не ваља. Најцрње од свега је што је та технологија од самог почетка у погрешним рукама... А ја сам прошле године потписао петицију за забрану коришћења генетски модификованих кокоши у исхрани (то је негде у САДу било, али је имало тенденцију ширења), тј. њиховог продавања у супермаркетима, барем без посебне ознаке.
Имали смо и малу проверу знања што се тиче основа филозофије... Ту смо се дивно показали, са закључком да нас троје имамо заслужено 1-2, а остатак нема ни онај 1... Филозофија је мајка. Тј. кева, како неки више воле...
Имали смо и велики одмор који сам провео... Али то није тема за вас :)
Толико од мене, очекујем Владимиров извештај. ПС: Уочљив је редизајн сајта, похвалите ме!

Нема коментара:

Powered By Blogger