Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

четвртак, 11. септембар 2008.

Три минуса - кец :)

Подсећа на стару добру учитељичину фору... Бар је моја учитељица давала минусе за нерађење домаћег задатка :) Ипак, ово је већ озбиљна ствар... Стварно мислите да неко може да уради домаћи задатак иако не зна уопште ни о чему се ради? Ма иди...
Ево, признајем, прва два нисам урадио јер ме је жешће мрзело... Али овај за данас не могу да урадим јер немам ПРЕДСТАВУ (и то ни благу, а камоли нешто јачу) о томе какве везе сад има Лагранжова теорема са доказивањем НЕЈЕДНАКОСТИ?!
Нећу овиме да вас замарам, пало ми је на памет пошто сад стално радимо графике, ово, оно, може вам бити од користи један програмчић за цртање и проучавање графика функција, као и њихових првих и других извода... Једино формуле не избацује, али јбг, ништа није савршено... Вероватно неки од вас већ имају овај програм, али у сваком случају ја ћу овде прикачити линк (екстерни линк, да се разумемо)...
Ето тако, па ви видите шта ћете с њим... :)

Нема коментара:

Powered By Blogger