Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

петак, 12. септембар 2008.

Отварање секције за скидање :=)

Од данас са десне стране можете пронаћи download секцију блога - место одакле ће се скидати све што је актуелно и потребно за наше одељење. Дакле, са десне стране, пише Download секција, скида се све што се постави на сајт. Иначе, наше фајлове качим на локацији где је некада требало да буде наш сајт, а све што је слободно за скидање са других сајтова, постављени су екстерни линкови.
Данас сам, узгред (буди речено) поставио ону табелу која би требало да се уцрта у свеске за енглески. Ако је већ преписујете, гледајте да не користите глагол speak који сам ја користио. Иначе, сва времена нашао сам на http://www.ego4u.com тако да, шта год да вам затреба, можете наћи на тој адреси (што се тиче енглеског, наравно).
Ето тако, у здрављу да користите ових пар линкова, а биће их још ако Бог да!

Нема коментара:

Powered By Blogger