Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

четвртак, 18. септембар 2008.

И данас се зезамо...

Дан, два паузе и вратио сам се... Имао сам доста проблема да се улогујем у последње време. Али проблем је превазиђен захваљујући великој помоћи мог сарадника и оснивача овог блога, Томце... Занимљиве ствари су се дешавале задња два дана.. Али мало њих је везано за школу.. Тачније две.
  • Прва је да сам ''изгубио'' пуњач за мобилни (који иначе без њега ради 5-6 сати највише) и купио нови, а потом сам сазнао да мој пуњач није изгубљен већ сачуван код Фантома... Значи узалуд бачених 470 динара...
  • Много занимљивија ствар се данас дешавала у школи... Везана је за двоје мени врло важних људи који су, ни сам не знам како успели и мене да уплету у своје замршене проблема. Једва сам избегао велику свађу...
Поред тога, у школи је углавном смор на већини часова. Најтеже је било на филозофији. Та професорица има велики проблем са мном и Фантомом али ми није јасно зашто. Анализа је стандардно......., Астрономија занимљива итд...

Ваншколске активности су биле неизмериво интересантније. Али то се вас не тиче. Људи који то треба да знају, то и знају!!

ревидирао ТоМЦаа

1 коментар:

ТоМЦаа је рекао...

"у сколи је углавном смор"
Труди се да ти се не дешавају овакве глупе грешке... :) Добро је што си коначно успео да се улогујеш!! Драго ми је што си и имао шта да напишеш (укратко, али, Боже мој, још увек почињеш) :)

Powered By Blogger