Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

недеља, 14. септембар 2008.

Први на Google - претраживању

Уколико на Google и претраживању блогова на истом (Google Blog Search) куцате "четврто см" на српској ћирилици, као први резултат претраживања изаћиће вам, наравно, овај сајт! Дакле, коначно смо успели да се појавимо на Гуглу. Ја сам на блог-претраживању куцао и биологија, изашао је онај пост од јуче међу првих десет резултата. Дакле, сада можемо бити пронађени.
Нажалост, тагови које сам ставио на латиници нису успели да обаве посао, па ћу морати да мало простудирам у чему је проблем, али засад је добро да се можемо наћи ћириличним претраживањем.
Узгред, на старој адреси нашег сајта, http://www.freewebs.com/smovci/ постављено је преусмерење до овог дневника, тако да се и оданде може приступити (уколико куцате ову адресу, кроз 5-10 секунди бациће вас на овај сајт).
Чисто да се зна!!! :)
Још нешто, није да се хвалим, али сада када се куца ToMCaa на Гуглу (то сам им пре замерао), проналази међу првих десет резултата неке профиле које имам на форумима, а један од њих је, наравно, и мој блог, tomcaa.blogspot.com. Чисто да се зна!

EDIT:
Пробао сам сада, на Гугл класику када се куца "cetvrto-sm", први и једини резултат је наш блог. Када се куца "cetvrto sm", проналази нас, али тек на другој страни (по десет резултата)...

Нема коментара:

Powered By Blogger