Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

уторак, 2. септембар 2008.

Добродошлица свима!!!

Ево, опет ја нешто покушавам да урадим за добробит целокупне дружине... Прошлогодишњи пројекат је прилично олако пропао и запуштен је, али очекујем да ће овај одељенски дневник мало боље проћи...
Шта да кажем... Ево нас пред новом школском годином и очекује нас безброј занимљивих и мање занимљивих тема... За почетак саопштење да ће се овде у свако доба моћи пронаћи последње информације у вези са одељењем, почев од данас. Као корен такве праксе, окачићу распоред у .пдф формату за све који га још увек немају... :)
А после? Видећемо. Од сутра обећавам дискусију о новим професорима.
Данас ћу само рећи да сте сви позвани у четвртак у 16:00 код мене, ако не знате где сам, одбор за дочек састаће се код Палигорића, ако не знате ни то где је, питајте неког, добар део људи сигурно зна...
PS: Линк за распоред је са стране... :)

Нема коментара:

Powered By Blogger