Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

понедељак, 29. септембар 2008.

ево...

Овако.. Данса је био сасвим просечан школски дан. И да није мог друга Томце, вероватно не бих ништа ни писао. Овако морам мало да опишем данашња дешавања. На првом и другом часу, односно на Нумеричкој је било смарање. Радили смо задатке који су остали од прошлог пута и неке нове врсте задатака. Општи утисак је да то уопште није тешко... Контролни из поменутог предмета је за две недеље... Трећи час је била анализа. Вежбани су неки задаци... Мада ја нисам био баш присутан на том часу... Као ни Аца... Четврти час српски. Дошла је нова-стара професорица Мира... Целог часа је причала шта ћемо радити. Најважније је да треба да поченемо да читамо Хамлета чини ми се... Пети час је била биологија. Нешто је предавано, али као и обично нисмо баш пазили већ смо Кристина и ја играли цигански шах... Победо сам ја, бај д веј... Пети час је била физика. Није донела контролне које је остала дужна већ је предавала неку врло важну лекцију... Све у свему, ни у чему посебан школски дан...

Нема коментара:

Powered By Blogger