Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

уторак, 23. септембар 2008.

Још један прође дан...

Е, сад мало из неког другог угла... :)
Ја сам један од оних који припадају овој далеко већој популацији (ако тако нешто може да постоји у нашем одељењу) која је раширених руку прихватила скраћење часова у наредном периоду. Мали проблем ће ми представљати транспорт до Крагујевца, али и то се некако да решити... Увече ћу пак имати више времена и то коначно може да се искористи и да се посети један локал у близини школе... Већ данима не могу људима да објасним да ја не бежим, већ једноставно немам времена да идем са њима ( Кристина и посебно Симона предводе и чине те људе ).
Е, сад да се мало вратимо школи.. Данас смо имали први блок... Могу да констатујем да је било боље него што сам очекивао... Није било потпуно не занимљиво, а и било је пауза... Посебно бих похвалио то што нас је пустио скоро сат времена пре истека законом дозвољеног рока... Од ствари које је професор причао нешто сам укапирао, а остало једноставно нисам слушао... Било је доста комичних сцена на часу од којих бих посебно издвојио једну. Ако некога занима, испричаћу му је сутра у школи... За сваку похвалу је наравно и то што смо мало радили и сам Пролог као програмски језик... На неки начин, услишена је Томцина жеља..
Људи, трудио сам се да немам грешака, по којима сам постао препознатљив. Ако их има, јеби га...

1 коментар:

ТоМЦаа је рекао...

Дакле, заиста си успео да не грешиш (осим неких правописних грешака, које нећу да помињем, можда их нико и не примети)... Саветовао бих те да кад куцаш заграде, не правиш размаке (погледај ОВАЈ пример) да не би безвезе прелазиле у други ред итд. Што се тиче поста, баш ме интересује та комична ситуација на коју мислиш (пошто их је било више) и да ли она укључује и тебе... :) Још једном - супер си, само тако настави. Ово за локал ме не интересује... Коме још треба ТоМЦаа :)

Powered By Blogger