Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

субота, 27. септембар 2008.

Извињење и упутство...

Извињавам се на дискриминацији оних који нису првобитно постали чланови мреже Serbia на Фејсбуку (мада је то њихова грешка, с обзиром на то да су сви Срби (и Српкиње)). Дакле, да бисте постали члан групе до које сам јуче овде поставио линк, потребно је да се прикључите мрежи Serbia. То се ради тако што се (ако сте већ улоговани на Фејсбуку) оде до адресе http://www.new.facebook.com/editaccount.php?networks те се ту унесе назив мреже (Serbia) и после тога се поново покуша приступити групи коју сам навео на свом претходном посту. Дакле, омогућио сам приступ само Србима (условно речено), те они који нису били у мрежи Србија нису могли ни приступити групи.
Још једном се извињавам због ове глупе грешке, ваљда сам присуство мрежи Serbia сматрао дифолтом за наше услове :)

Нема коментара:

Powered By Blogger