Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

уторак, 23. септембар 2008.

Од сутра скраћени часови... =)

По саопштењу бр. 1. наше директорице закључујемо да је школа у лошим односима са топланом, те да стога до понедељка сигурно неће бити грејања. То такође значи и да од среде до петка настава за нашу смену почиње од 13 часова, као и да су часови скраћени на 30 минута... Ето благослова за оне које све смара... Ја нисам међу њима, мене смарају само неке ствари... И људи... Нпр. Вучко, данас ми проби мозак неким глупостима... Али добро, Вучко је Вучко... :)
Драго вам је, зар не? Мени је то скраћивање часова глупо, али ае сад... Шта је ту је, како директорица тако и сви ми, зар не? ;)

Нема коментара:

Powered By Blogger