Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

уторак, 23. септембар 2008.

Данас блок... (први део)

И ето, дошао је и први блок из пролога... А на њему? Видећемо...
Најаве су следеће:
из туђег искуства је познато да проф. Жељко, који нам држи пролог, не прави паузе у току блокова, тј. држи нон-стоп од првог до шестог часа... С обзиром на тему његовог предмета, биће ово дуг дан... Спремите се, понесите чоколадице, сокиће, смокиће и све што вам треба да бисте преживели. И наравно, воду :)
из нашег искуства познато је да је слушање о формалним теоријама интересантно колико и слушање о производима Божен козметикс (ово је један од многобројних разлога зашто више не гледам Пинк)... Дакле, опет, биће ово дуг дан... Једино што може да га извади је ако коначно почне да прича о Прологу као програмском језику, да се баталимо мало ових извођења теорема итд. Али, познајући њега за ових шест часова, чисто сумњам у то...
и коначно, невероватно је колико ће све ово тешко да нам падне... Бар сви тако говоре... Дер ар руморс да је и чувени Лазић Бојан, ученик претходно навршене генерације, бежао са писменог из пролога... Дакле, јасно је уочљиво да све ово нема никаквог смисла, осим да нас још мало додатно мучи поред свега...
Ко је урадио домаћи, свака му част... Ја имам једну идеју, али ми делује сувише компликовано да бих је реализовао... Дакле, што се мене тиче, поново нисам урадио домаћи из пролога... Као да је то важно... Ионако нико никад ништа и не уради...
Дакле, данас блок у 14:15 (GMT+1)... Видимо се тамо, па ко преживи - причаће...

Нема коментара:

Powered By Blogger