Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

среда, 17. септембар 2008.

Кикирики, семенке, слане занимације...

Мало тога је данас пошло по злу... Не желим чак ни да помињем шта је то... Реч је, наравно, о школи, а не мом личном ставу... Што се физике тиче, извели смо законе одржања и могу вам рећи да и нису толико тешки као што се чини... Само што, има један мали проблем... Сви знамо да ми никад не седнемо људски да то научимо (штоно рече наш народ, прим. на људски), него да се нешто вазда развлачимо (такође рече наш народ), те да не можемо да се договоримо једном за свагда да одрадимо ту физику како треба, него увек нешто одлажемо, те нисмо могли, те болела нас глава, те имали смо писмену, те узимали смо књиге, те били код зубара, те код педикира, те код маникира, те код шеширџије, те код бунарџије и да не набрајам све глупе изговоре које један ученик - матурант може да смисли својом не тако малом главом и помоћу својих максимално 5% мозга, колико користи, мада је експериментално потврђено да већина наших ђака када је реч о школи не користи ни 3%...
Ух, ала сам се изнервирао... Али то је све због онога што ми се десило јуче а тиче се физике... У ствари ја говорим у име свих, али се првенствено односи на мене... Немојте ме кривити, сам сам крив... :(
Што се биологије тиче исто тако, да не понављам... АЛИ са једном малом разликом, за мој рачун ту је крива Крстарица на коју сам се поново јуче учланио... Дакле, опет сам ја крив... Али људи, стварно нема смисла, ја вам све лекције лепо искуцам и поставим на Нет, ви не можете да научите то него ја морам да учим и уместо вас? Молим лепо!
Час српског језика је онај прави, са њега сви одлазе задовољни (бар не знам за незадовољне)... Једино професорица некад омане у задовољству, али углавном је увек насмејана и срећна и сви смо срећни и учионицу обасјава срећа... Дакле, скроз супротно од часа који сада нећу да помињем, а колеге из одељења сигурно знају на шта мислим... А није језик :)
И после тога - потоп :) Анализа са алгебром, наш омиљени час на коме се преписује и домунђава и цртају се туђи графици и решавају туђи изводи и ради се контролна за време часа и задаци са контролне остају за домаћи :) итд... Просто не могу да живим без анализе, а и кад бих могао, нешто би ме опет вукло на ту страну... Ваљда оне лепе параболе, хиперболе и остале које боле, као што је Цоа написао у свесци за физику ПАТИ, јер заиста пати за физиком, тако нас све ове криве и праве боле... Али шта је ту је, то је наш избор... Тражили сте - слушајте (штоно опет рече наш народ)...
Зашто, побогу, нисмо имали грађанско? Ако ми неко да добар разлог, ја га пољубим у... Где год хоће... Најбоље би било у неку сестру, снајку или шта већ има... :) Вучко је објаснио Ђолету, дао му је, мислим ја, најполитичкије и најзакукуљеније објашњење икада чувено у школи (чувен је пасив од чути у овом случају (ако није тачан, ја се извињавам, неписмен сам)). Чак ни он себе није разумео, а ни ми који смо то слушали... Свеједно смо уписани, иако смо пуштени са часа (?!)... А онда смо отишли на званично физичко... И ту је била лепота пророка (није грешка)... Развалили смо их до 21, после они нас до 11. Испоставило се - ко има тимску игру, тај добија партију...
О ономе што сам разговарао са Владимиром нећу сада... Није од значаја за школу... А ако он хоће, нека вам исприча :)
И да... Зашто пост носи овај наслов, просудите сами, имате право на критику... Право да вам кажем, ја немам појма! :)

Нема коментара:

Powered By Blogger