Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

среда, 1. октобар 2008.

Грабушење...

Ово је глаголска именица изведена од "награбусити" и говори много сама по себи. Шта овиме хоћу да кажем?
Имамо дојаву (која може и не мора бити, али је највероватније истинита) да ћемо ових дана сви један по један да награбусимо. Дакле, о чему се ради?
У најави су: контролна из енглеског, испитивање из физике, испитивање из биологије, испитивање из филозофије, наравно Мицићку да не помињемо овде (али је у најави давање кечева са петим минусом)... Да не заборавим и вољену вероватноћу, тачније - комбинаторику...
Претпоставимо шта нас највише мучи? Рецимо, физика... Треба знати све оно што нисмо знали на контролној, те треба знати и ово што сада радимо... Да не помињем промењен став професора (који је, наравно, по свему судећи, оправдан), изазван колективним бекством на "тест интелигенције", што се касније испоставило да је у ствари боравак са девојком, те држање свеће?!
Енглески, енглески... Ту смо да бисмо знали све оно што смо знали и пре, те да то сада само поновимо... Уочићете да ми скоро ништа и нисмо знали од пре, те да је став професора да и није она крива што ми не знамо, што је донекле тачно... Међутим, не знам чему све то подизање тензије, што за реакцију има, наравно, мрзитељски став од стране ђака... Верујем да је најгоре што ми у ствари и нисмо сигурни шта ће тачно бити на контролној? Ако неко зна, нек лупи коментар овде, чисто да и ја знам...
Биологије (другог дела) неће бити на сајту док се неко не сети да ми коначно да скрипте, како бих могао да их поставим на овом месту... Има ли добровољаца? Верујем да с биологијом, иначе, и неће бити неких проблема, али ето, чисто да је поменем...
Филозофија... Волим је к'о мајку рођену, али филозофија ми уједно и смета свим непотребним историјским стварима које треба знати за одговарање... Да није историје, филозофија би била савршена (бар за мене)... Али, ништа није савршено...
О матишу неки други пут...
А ваш друг ТоМЦаа је награбусио са здрављем... Дао Бог, па се ТоМЦаа ваљда нахладио јуче те је кући стигао са боловима у грлу... Једва гута, шмркће, а одскора има и температуру (додуше, не тако високу, али преко нормалне)... Па је, и у таквом стању, ипак данас присуствовао часовима, уз Божју помоћ, те се стоички држао читавог дана (од трећег часа, игром случаја у вези са стипендијом)... Тера вас да се запитате...

Нема коментара:

Powered By Blogger