Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

четвртак, 2. октобар 2008.

Пророчанства + окачен енглески

Ето, ако ми нисте веровали на реч у претходном посту, сада слободно можете своје неповерење да окачите мачку о реп (штоно рече наш народ...). Као што сам најавио (онако пророчки, као Тома Ђинђићево убиство), имаћемо контролну и из анализе и из вероватноће... Али, о том потом.
Овај пост се иначе креира са једним јединим разлогом - да би уз њега стигла новост о новом прикључку. Краће речено, овај пдф нема герунда (оно што смо радили на почетку) из једноставног разлога што ми је та свеска код Милића. Дакле, овде је само оно што сам марљиво записивао на једном папиру А4 формата (како то и пише у документу), а састоји се из часова о инфинитиву и часова о партиципима, са примерима. Линк је са стране...
Хвала на стрпљењу, нисам могао раније.

Едит: Окачен је и герунд... Линк је са стране :) (19:30)

Нема коментара:

Powered By Blogger