Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

понедељак, 13. октобар 2008.

Неке информације + биологија други део...

За почетак да бацим осврт на данашњи дан... Нумеричка (коју нисмо имали) нам је омогућила да се припремимо за две контролне (које јесмо имали). Не знам како сте одрадили информатику, мислим да у глобалу нисмо лоше прошли, мада морам да нагласим да нико теоретски није могао да стигне да одради сва питања... Дакле, нема потпуног теста. Лично ја сам одговарао само на теорију, када сам стигао до задатака, звонило је :(
Анализа са алгебром... Мушки део одељења углавном лоше (ови што сам разговарао с њима), част изузецима... За женски део не знам... Што се мене тиче, ја сам идиот и то не морам да доказујем...
Биологија - коначно сам окачио целокупну другу област. Овим путем се извињавам свима који су пропатили због тога што ја те лекције код себе нисам имао... Могу вам рећи да што се тиче оогенезе, мислим да је претходна верзија садржала више информација него ова коју сам данас окачио. Наравно, претходна верзија је скинута, а нову можете скинути из Download секције (са десне стране). Да не заборавим да поменем да ми ово што је Наташа писала делује некако кратко, а могу рећи и да има неких бесмислених сентенци... Срећом, ја пазим шта пишем, можда постоји само грешка у неком словцету :)
У четвртак контролна из вероватноће... Много је вероватно да није ништа тешко (чак је и Влада (хеј!!) то рекао)... Сутра пита физику вероватно... И распоред који можете скинути са стране је највероватнији распоред за сутра (пошто је у петак диктиран).
Ето тако... Па ви видите шта ћете... Ја одох.

Нема коментара:

Powered By Blogger