Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

среда, 15. октобар 2008.

Доста више...

Ух, уморих се... Не могу брате више... Морам да кажем... Нервира ме...
Нервира ме... Нервира ме... НЕРВИРА МЕ!
Ви што вас чешће нема него има, замолио бих вас да се убудуће мало чешће појављујете... Зашто? Зато што нам је досадно без вас... И зато што је нама теже без вас... И ми вас волимо и молимо вас дођите!
Даље... Шта сам хтео... Видим опасности на све стране... Нису то опасности физичке природе. Више су то опасности по сујету... Ђачку сујету, ону најгору... Али, тако нам и треба... Дошли смо да радимо, ко не ради, зна се шта му следује.
Даље... Видимо да постаје све компликованије... Шта? Па знате, бахатост неких професора стварно иде на живце. Свима, па, ето, и мени. Данас сам мало пукао и кренуо у расправу. Надам се да више нећу, јер стварно нисам тај тип. Али, причао сам с Ђокићем, ако бисмо се нас двојица саставили, она би пукла (знате на кога мислим, ако не знате није ни важно).
Напомена у дневнику данас била је да ученици не носе "Читанке"! Што и није тако далеко од истине. Моја читанка је на копирању већ недељу дана јер сам је оставио са другима те не могу сам да је узмем. А тих нигде нема да донесу паре да коначно покупимо те књиге. Сутра је писмени задатак, Бог свети зна шта ће нам бити теме, с обзиром на данашњи час... Упозоравам вас да може да се деси чак и Миљковић (па можда и Павловић) да падне, мада је највећа вероватноћа да ће бити нешто из Хамлета. Кад боље размислим, ми и нисмо толико тога учили... Можда ове песмице Манасија, Каленић, Научите пјесан итд. али не знам шта бих о томе писао. Стварно представе немам...
Ето тако... Нисам могао више да издржим... Само вас молим, дођите!
Е да, што се физике тиче, данас је полудела што вас о5 нема, рекла је да сте следећег часа награјисали (поново).

Нема коментара:

Powered By Blogger