Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

недеља, 5. октобар 2008.

Биологија - Развиће животиња + нови распоред...

Немам много тога да кажем... Свиђа ми се што одељење почиње да се клански бори против непријатеља на серверима КГБ-а (наравно, реч је о Counter Strike 1.6).
Окачио сам други део биологије уз малу напомену: ја лекцију о оогенези, као ни последње што сте радили (а чуо сам да није важно) немам у својој свесци. Поента приче је да сам ја ипак скуцао оогенезу, и то мало прерађену са једног сајта (ставио сам линк у пдф фајлу). Не знам да ли су баш сви они подаци потребни (вероватно нису, али мислим да већина јесте). Дакле, бирате шта ћете учити на сопствену одговорност!!!
Изашао је нови распоред часова који важи од сутра, и наравно, окачен је са стране уместо старог.
Толико...

Нема коментара:

Powered By Blogger