Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

среда, 22. октобар 2008.

О правопису и гласању

Ето, гледајући овај наш мали дневник, закључио сам један парадокс... Ми смо у оном гласачком (првом и једином тренутно) посту толико нахвалили професорицу српског језика, а то је тако лепо изгубило свој значај да је то страшно. А како је изгубило свој значај? Овај пост (мојом кривицом, извињавам се, исправио сам га) није написан по правопису српског језика!!
Наиме, аутор поста (тј. ја, који се још једном извињавам) је прелазак л у о у више наврата у речи читалац неправилно употребио, те је уместо читалац писао читаоц... Каква срамота... Не знам да ли су и остали постови у складу са правописом нашег матерњег, српског језика, ако нису, молим вас још једном, опростите ми. Верујем да ћу данас прегледати све постове и исправити све што није у складу са нашим правописом, а да није тако намерно стављено (због неке форе, рецимо).
Опростите још једном и блам на вас који верујете у све што ја напишем, па ме не исправљате!

Нема коментара:

Powered By Blogger