Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

четвртак, 8. јануар 2009.

Срећни празници!

Ево, сетио сам се да ни на овом нашем званичном сајту нисам дуго ништа писао. А и што бих, кад је распуст? Ипак, пар ствари.
Прво: Мир Божији, Христос се роди! Срећан Божић и нову годину вам желим, нека вам се у будућности све жеље (оне лепе и важне) остваре.
Друго: Приметићете да је са стране промењен линк за гласање за Ђавољу варош. То је због тога што се ушло у други круг избора за нових 7 природних чуда света. Наравно, мора поново да се гласа и молио бих вас да то одрадимо, како бисмо сви касније били поносни на наше светско чудо.
Треће: Додао сам петицију за ургирање председнику Бушу (наравно, не нашем председнику) да се обустави израелско насиље над појасом Газе. Недужни људи гину из потпуно безвезних разлога и болесних претензија, као што смо ми гинули због Шиптара. Очекује се 20000 потписа, већ је преко 15000 потписано, али зашто се и ви не бисте нашли на тој листи... Учините једно добро дело за Божић ;)
Четврто: Не бих више имао шта да кажем, осим можда да подсетим да се у школу креће 21. јануара ове године и да смо ми, ваљда, преподневна смена. Поред тога, замолио бих вас да ако неко има теме за писање састава о светом Сави, нека их окачи овде, ја сам свој папир изгубио :'(
Пето: Леп провод и спремајте матуру! Поздрав

3 коментара:

fantom је рекао...

vise nije Bus predsednik Amerike tako da ne vidim razlog da se njemu salje zahtev,,, to je isto kao da neko salje zahtev Kostunici,,,

ТоМЦаа је рекао...

Буш је формално још увек председник до 20. јануара, тако да се он још увек пита. Ко зна шта може да сјебе за ове две недеље... (смајл који шири руке са дебилном (Бушовом) фацом)

ТоМЦаа је рекао...

Извињавам се за спам, али морам да кажем и ово: битно је да се потпише петиција, у чије ће руке стићи то и није толико важно (она иде у председнички кабинет свакако, а писмо може и да се модификује пре слања).

Powered By Blogger