Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

четвртак, 8. јануар 2009.

СМАРАЊЕ!!!!!

Још један дан зимског распуста сам провео у школи! Али овога пута сам био потпуно сам. На информатици су били само другаци који размишљају само о школи. Радили смо буђави Флојдов алгоритам и све зиве задатке са њим. То је иначе једини алгоритам што сам знао из графова. Наровно Гукијеви примери су, као и увек, НЕВЕРОВАТНИ! После тога смо прешли Дајкстрин алгоритам који је претходни час објаснио Сова(и то много боље од Гукија сад). За Дајкстру је пример био савршен за самоубиство, (100 пролаза а сви укапирали после трећег). Иначе Гуки још увек ради тај пример...
ПоЗзззз....
п.с: мој први пост,,,хехехехе,,,и не знам да л' се овако пише "Дајкстра"? :Ѕ

2 коментара:

ТоМЦаа је рекао...

ЕАмејзинг (уместо е и а на почетку треба да буде оно слово које ми немамо у азбуци)... Значи лоше, а?
Хвала за Графове, Сова је краљ... Морам да погледам све. Узгред, коначно сам завршио онај задатак за Гукија, сад ћу да му пошаљем. Је ли ме помињао?

ТоМЦаа је рекао...

P.S.: Добро си се сетио да и ти напишеш нешто. Каква иронија да си дошао на одељењски сајт за време распуста :) Недостаје ти школица, признај! :P

Powered By Blogger