Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

субота, 14. фебруар 2009.

Гласајте за своју земљу...

Преко Фејсбука подигла се мало фама око једног сајта на коме се бира најпопуларнија земља за прошлу годину. Наравно, како то обично бива, до нас вести увек стигну месец дана касније, стога и овога пута већ каскамо за неким земљама.
Важно је напоменути и да је тренутно измишљена држава Косово испред Србије по разлици позитивних и негативних гласова за једно место.
Ја бих вам препоручио (пошто нашој земљи убрзано расте рејтинг) да гласате како бисмо Србију мало подигли, а ту лажну државу Косово оборили са топ листе.
Гласање је могуће са једног рачунара сваких 6 сати. У току једног гласања могу се послати три гласа (позитивна или негативна) за неку државу. Топ листа се формира по разликама, али се води статистика и о свему осталом. Сервер може да очита државу из које гласате, мада је мени неправилно очитао "Србија и Црна Гора", а када гласам мој глас се шаље из "празне" земље (тј. није уписано име).
Линк (са лајв рејтингом за Србију) је са стране, један клик вас дели од сајта. Гласајте!

3 коментара:

Стефан Јањић је рекао...

И ја сам родољуб, али мислим да су оваква препуцавања само губљење времена- као да ћемо некоме нешто доказати ако будемо бесомучно гласали на том сајту. Имам блог сличан твом- намењен мом разреду, па посети ако будеш имао времена- http://biserijadrana.blogspot.com/.

Стефан Јањић је рекао...

Од ових гласања стварно нема вајде. Шта ће нам то? Као да ћемо ми некоме нешто доказати ако гласамо као манијаци на неком сајту. Мој блог је сличан твом- намењен мом разреду- www.biserijadrana.blogspot.com

ТоМЦаа је рекао...

Што се мене тиче, очигледно је да је несврсисходно, имајући у виду да смо ми фанатичан народ и да ћемо свакако бити први... Што се тиче твог блога, нисам га још увек погледао, али радо ћу га посетити кад будем имао времена ;)

Powered By Blogger