Google претрага

Данас сам нахранио гладно дете...

Данас сам нахранио гладно дете...
помозите у борби против глади...

недеља, 9. новембар 2008.

Вра-ти-ли смо сеее... ;)

Поздрав свима поново! Добродошли са екскурзије, надам се да сте се фантастично провели. Ја сам се фантастично провео на својој. Био сам у родном крају... Повратио сам (не опеглао него вратио на старо) рачунар тако да сада могу поново да постујем... У прави час! Таман кад се поново креће на стара добра радна места...
И ето тако, пуни елана, инспирације, као и незаборавних успомена са матурске екскурзије, крећемо у нове радне победе! Наравно, када се сетимо шта нас све чека, све смо срећни и једва чекамо да се пронађемо у новим стварима... ;)
Вратио сам линк за стари распоред (са стране), тако да га сада можете скинути одавде (поново). За остало ћемо видети од сутра...
Уколико имате фотке (а сигурно их имате пуууно) са екскурзије, планирам да отворим албум одељења са матурске екскурзије, јавите ми да одаберемо најбоље и најлуђе слике те да их качимо!

Нема коментара:

Powered By Blogger